تبلیغات ثابت

تبلیغات

دانلود آهنگ جدید نریمان به نام بی میلی

دانلود آهنگ جدید نریمان به نام بی میلی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید نریمان

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Nariman – Bi Maylee

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Nariman – Bi Maylee

——————————-

متن آهنگ نریمان به نام بی میلی

_______________________________

اگه چشم از تو بر نمیدارم … اگه هر لحظه دلم میلرزه

اگه بدجوری به تو دل بستم … اگه دیوونم,خودم میدونم

که تویی … جونم

همه.اینا یعنی خیلی … دوست دارم و بی میلی

همه اینا یعنی خیلی … مجنون منم تو لیلی

همه اینا یعنی … خیلی عاشق توام

همه اینا یعنی … خیلی جوری با دلم

منو باور کن با قلب من سر کن … حالمو بهتر کن بمون کنارم

بی تو میمیرم از همه دلگیرم … وقتی بگی میرم تمومه کارم

همه اینا یعنی خیلی … دوست دارم و بی میلی

همه اینا یعنی خیلی … مجنون منم تو لیلی

همه اینا یعنی … خیلی عاشق توام

همه اینا یعنی … خیلی جوری با دلم



 

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات
ابر برچسب ها :
دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلودفیت و فاندانلود فیلمفیلمدانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدیددانلود برنامهدانلود نرم افزاردانلود اپلیکیشنسرگرمیاس ام اساس ام اس های جدیداس ام اس خنده داردانلود بازی رایانهدانلود بازی کامپیوتردانلود برنامه اندرویددانلود اهنگ ایرانیطنزدانلود آلبوم جدیداس ام اس های زیبااس ام اس عاشقانهدانلود بازی کم حجمدانلود آهنگ جدید امیر تتلواس ام اس های باحالاس ام اس طنزنرم افزار اندرویددانلود بازی اندرویددانلود بازی اندروید با لینک مستقیم
big best model