تبلیغات ثابت

تبلیغات

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک اشتباه

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام اشتباه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک

( موزیک و تنظیم : رامین بی باک )

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Ramin Bibak – Eshtebah

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Ramin Bibak – Eshtebah

——————————-

متن آهنگ رامین بیباک به نام اشتباه

_______________________________

از تو گلایه ای نیست … تو خوبی و بدم من

ببخش که اشتباها … باز عاشقت شدم من

تو خط به خط قصه … غرورم رو شکستم

تمام زندگیمو … به پای کی نشستم

من تو خیال اینکه.… توهم یه بیقراری

تا وقتی باشم با تو … هیچکی رو دوس نداری

اما نمیدونستم … نمیمونی کنارم

میگذری بی تفاوت … تا اسمتو میارم

قول و قرارمون رو … به دست کی سپردی

تو تقصیری نداری  … تو که قسم نخوردی

جواب خوبی هام رو  … دادی با یک بهونه

عشق پر از دروغت … به یاد من میمونه

من تو خیال اینکه … توهم یه بیقراری

تا وقتی باشم با تو … هیچکی رو دوس نداری

اما نمیدونستم … نمیمونی کنارم

میگذری بی تفاوت … تا اسمتو میارم



 

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات
ابر برچسب ها :
دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلودفیت و فاندانلود فیلمفیلمدانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدیددانلود برنامهدانلود نرم افزاردانلود اپلیکیشنسرگرمیاس ام اساس ام اس های جدیداس ام اس خنده داردانلود بازی رایانهدانلود بازی کامپیوتردانلود برنامه اندرویددانلود اهنگ ایرانیطنزدانلود آلبوم جدیداس ام اس های زیبااس ام اس عاشقانهدانلود بازی کم حجمدانلود آهنگ جدید امیر تتلواس ام اس های باحالاس ام اس طنزنرم افزار اندرویددانلود بازی اندرویددانلود بازی اندروید با لینک مستقیم
big best model