تبلیغات ثابت

تبلیغات

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی شنیدم ۲

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام شنیدم ۲ با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Iman Gholami   2new Track دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام شنیدم ۲

  (ترانه ، آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی )

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Iman Gholami – Shenidam 2

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Iman Gholami – Shenidam 2

———————————–

متن آهنگ جدید ایمان غلامی با نام شنیدم :

شنیدم با یکی دیگه هستی به جا من دل به غریبه بستی

شنیدم هر جا میره باهاشی می میره اگه یه روز نباشی

انقدره واست عزیزه که همه خاطراتم و فراموش کردی

می دونی بی تو می میرم واسه اینه دست به هر کاری زدم برگردی

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

چاره ندارم باید جداشم

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

چاره ندارم باید جداشم

شنیدم با یکی دیگه هستی به جا من دل به غریبه بستی

شنیدم هر جا میره باهاشی می میره اگه یه روز نباشی

برو اما بدون بی تو می میرم من

واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من

واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

چاره ندارم باید جداشم

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

چاره ندارم باید جداشم

————————————-



 

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات
ابر برچسب ها :
دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلودفیت و فاندانلود فیلمفیلمدانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدیددانلود برنامهدانلود نرم افزاردانلود اپلیکیشنسرگرمیاس ام اساس ام اس های جدیداس ام اس خنده داردانلود بازی رایانهدانلود بازی کامپیوتردانلود برنامه اندرویددانلود اهنگ ایرانیطنزدانلود آلبوم جدیداس ام اس های زیبااس ام اس عاشقانهدانلود بازی کم حجمدانلود آهنگ جدید امیر تتلواس ام اس های باحالاس ام اس طنزنرم افزار اندرویددانلود بازی اندرویددانلود بازی اندروید با لینک مستقیم
big best model