تبلیغات ثابت

تبلیغات

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی قبول کن

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام قبول کن با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام قبول کن

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Meysam Ebrahimi – Ghabool Kon

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Meysam Ebrahimi – Ghabool Kon

——————————-

متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام قبول کن

——————————–

آرامشی داره صدات
که دردمو کم می کنه
چیزی بگو حرفای تو
بدجوری خوبم می کنه
تو طرف من باش من
عشقمو ثابت می کنم
صد بار برگردم عقب
باز انتخابت می کنم…

اگه می خوای برو ولی
وقتی من اینجا نیستم
من خونه باشم شک نکن
بازم جلوت وا می ایستم
قبول کن که عاشقت
اونم اینجوری که منم
واسه نگه داشتنت
به هر چیزی چنگ می زنم..

بارونی که میباره از چشمامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
همیشه وقتی اینجوری داغونم
تو رو به راهم می کنی می دونم..
بارونی که میباره از چشمامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه…

یه جوری
با یه حالتی
داری نگاهم می کنی
که بدتر از اینم بشم
تو رو به راهم می کنی
تو خوب میشناسی منو
قلب من خیلی سرکشه
چیکار می کنی که با
یه جمله آروم بشه
آروم بشه..

بارونی که میباره از چشمامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
همیشه وقتی اینجوری داغونم
تو رو به راهم می کنی می دونم
بارونی که میباره از چشمامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه
دلگیرم از هر کی که تو دنیامه



 

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات
ابر برچسب ها :
دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلودفیت و فاندانلود فیلمفیلمدانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدیددانلود برنامهدانلود نرم افزاردانلود اپلیکیشنسرگرمیاس ام اساس ام اس های جدیداس ام اس خنده داردانلود بازی رایانهدانلود بازی کامپیوتردانلود برنامه اندرویددانلود اهنگ ایرانیطنزدانلود آلبوم جدیداس ام اس های زیبااس ام اس عاشقانهدانلود بازی کم حجمدانلود آهنگ جدید امیر تتلواس ام اس های باحالاس ام اس طنزنرم افزار اندرویددانلود بازی اندرویددانلود بازی اندروید با لینک مستقیم
big best model