تبلیغات ثابت

تبلیغات

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی از من بگریزید

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام از من بگریزید با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Mehdi%20Yaghmaei%20 %20Az%20Man%20Begorizid دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام از من بگریزید

برای دانلود این موزیک زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Mehdi Yaghmaei – Az Man Begorizid

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Mehdi Yaghmaei – Az Man Begorizid

——————————-

متن آهنگ مهدی یغمایی به نام زندگی

اندوه تو شد وارد کاشانه ام امشب
مهمان عزیز آمده در خانه ام امشب
در خانه ام امشب
صد شکر خدارا که نشسته است به شادی
گنج غمت اندر دل ویرانه ام امشب
دل ویرانه ام امشب

ترسم که سر کوی تو را سیل بگیرد
ای بی خبر از گریه ی مستانه ام امشب
از من بگریزید که می خورده ام امشب..
با من ننشینید که دیوانه ام امشب..
یک جرعه ی آن مست کند هر دو جهان را..
چیزی که لبت ریخت به پیمانه ام امشب..

تا بر سر من بگذرد آن یار قدیمی
خاک قدم محرم و بیگانه ام امشب
از من بگریزید که می خورده ام امشب..
با من ننشینید که دیوانه ام امشب..
یک جرعه ی آن مست کند هر دو جهان را..
چیزی که لبت ریخت به پیمانه ام امشب..

——————————-



 

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات
ابر برچسب ها :
دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلودفیت و فاندانلود فیلمفیلمدانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدیددانلود برنامهدانلود نرم افزاردانلود اپلیکیشنسرگرمیاس ام اساس ام اس های جدیداس ام اس خنده داردانلود بازی رایانهدانلود بازی کامپیوتردانلود برنامه اندرویددانلود اهنگ ایرانیطنزدانلود آلبوم جدیداس ام اس های زیبااس ام اس عاشقانهدانلود بازی کم حجمدانلود آهنگ جدید امیر تتلواس ام اس های باحالاس ام اس طنزنرم افزار اندرویددانلود بازی اندرویددانلود بازی اندروید با لینک مستقیم
big best model