تبلیغات ثابت

تبلیغات

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده اعتراف

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام اعتراف با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام اعتراف

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Emad Talebzadeh – Eteraf

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Emad Talebzadeh – Eteraf

——————————-

متن آهنگ عماد طالب زاده به نام اعتراف

————————

من عاشق.کسی شدم … که راهش از دلم جداست
اونقدر خودش رو دوست داره … فکر می کنه خود خداست
من عاشق کسی شدم … که دلش از همه پره
بی خودی دل خوشم بهش … بی خودی ازم دل خوره
زل می زنه توی چشام … اما منو نمی بینه
وقتی با هم میریم یه جا … کنار من نمی شینه

هر کاری واسش می کنم … اما.به چشمش نمیاد
تو این همه سال نشده … یه بار ازم چیزی بخواد
خیلیا میگن منو اون … وصله ی ناجور همیم
خیلیا هم فکر می کنن … که دوستای دور همیم

انقدر غریبی می کنه … که حس من یخ می زنه
فقط یه خوبی داره که … مطمئنم ماله منه
خوب می دونم با هیچ کسی … اندازه ی من راه نمیاد
به چشمش هیچ کس … غیر من این همه زیبا نمیاد

هر کاری واسش می کنم … اما به چشمش نمیاد
تو این همه سال نشده … یه بار ازم چیزی بخواد
خیلیا میگن منو اون … وصله ی ناجور همیم
خیلیا هم فکر می کنن … که دوستای دور همیم



 

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات
ابر برچسب ها :
دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلودفیت و فاندانلود فیلمفیلمدانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدیددانلود برنامهدانلود نرم افزاردانلود اپلیکیشنسرگرمیاس ام اساس ام اس های جدیداس ام اس خنده داردانلود بازی رایانهدانلود بازی کامپیوتردانلود برنامه اندرویددانلود اهنگ ایرانیطنزدانلود آلبوم جدیداس ام اس های زیبااس ام اس عاشقانهدانلود بازی کم حجمدانلود آهنگ جدید امیر تتلواس ام اس های باحالاس ام اس طنزنرم افزار اندرویددانلود بازی اندرویددانلود بازی اندروید با لینک مستقیم
big best model