تبلیغات ثابت

تبلیغات

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن آلزایمر

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام آلزایمر با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Sasy Mankan – Alzheimer

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Sasy Mankan – Alzheimer

——————————-

متن آهنگ ساسی مانکن به نام آلزایمر

—————————–

تو با اون چشای وحشیت و صدای خش دارت منو دادی به باد

ستاره ها … نور میفرستادن برای عشق ما

اما تو رفتی و کردی اشتباه  به خدا … من و تو

کنار ساحل لم میدادیم به عشق هم

نگاه میکردی چشم توی چشم من …عاشق باز میدادی ناز

یه آلزایمر قوی می خواد … فراموش.کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اون وقت … میتونم بمونم باهات

یه آلزایمر قوی می خواد … فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اون وقت … میتونم بمونم باهات

شب و روز و خستم … فعالیت اصلا

فک کنم  که از دست برم … انقد که خوردم رودست من

من چشای آبیتو میخوام … من همه بی تابیتو می خوام

من دست کشیدن رو موهای نازتو … وقتی خوابی میخوام

یه آلزایمر قوی می خواد … فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اون وقت … میتونم بمونم باهات

یه.آلزایمر قوی می خواد … فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اون وقت … میتونم بمونم باهات

این گذشته لعنتی,داره عشقمو میکوبه … یه آلزایمر شدید اگه بگیرم چه خوبه

یه آلزایمر قوی می خواد … فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اون وقت … میتونم بمونم باهات

یه.آلزایمر قوی می خواد … فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اون وقت … میتونم بمونم باهات



 

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات
ابر برچسب ها :
دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلودفیت و فاندانلود فیلمفیلمدانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدیددانلود برنامهدانلود نرم افزاردانلود اپلیکیشنسرگرمیاس ام اساس ام اس های جدیداس ام اس خنده داردانلود بازی رایانهدانلود بازی کامپیوتردانلود برنامه اندرویددانلود اهنگ ایرانیطنزدانلود آلبوم جدیداس ام اس های زیبااس ام اس عاشقانهدانلود بازی کم حجمدانلود آهنگ جدید امیر تتلواس ام اس های باحالاس ام اس طنزنرم افزار اندرویددانلود بازی اندرویددانلود بازی اندروید با لینک مستقیم
big best model