تبلیغات ثابت

تبلیغات

دانلود آهنگ جدید رضایا خوش به حالت

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام خوش به حالت با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید رضایا

ترانه و موزیک : رضایا – تنظیم : علی کیانی 

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

  Khosh Be Halet  –   Rezaya

دانلود آهنگ با کیفیت 128

  Khosh Be Halet  –   Rezaya

——————————-

متن آهنگ رضایا به نام خوش به حالت

__________________________________

خوش به حالت … خوش به حالت … دیگه نیستم تو فالت

این همه قلبم من و تو بازی دادی … هر وقت که تنها بودی یاد من افتادی

هرجوری دلت می خواست با من تا کردی … من واست میمردم تو اشتباه کردی

هر روز و هر ثانیه به یادتم … این حسم نسبت به تو نمیشه کم

خیلی چیزا هست که نه … نمیشه بگم نمیتونم بگم

خوش.به حالت که میگذره روزا به روالت … من میرم تو برس به کارت به یارت

دیگه نیستم تو فالت , تو فالت

ناخودآگاه هرجا میرم  تو رو میبینم کنارم عشقم… پیش اونی اما انگار رو به رومی زل زدی تو چشمم

قول داده بودی با قلب من مهربون باشی … رفتی و دیدم دروغ بود حسی که بم داشتی

خوش به حالت که میگذره روزا به روالت … من میرم تو برس به کارت به یارت

دیگه نیستم تو فالت , تو فالت

خوش به حالت , خوش به حالت



 

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات
ابر برچسب ها :
دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلودفیت و فاندانلود فیلمفیلمدانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدیددانلود برنامهدانلود نرم افزاردانلود اپلیکیشنسرگرمیاس ام اساس ام اس های جدیداس ام اس خنده داردانلود بازی رایانهدانلود بازی کامپیوتردانلود برنامه اندرویددانلود اهنگ ایرانیطنزدانلود آلبوم جدیداس ام اس های زیبااس ام اس عاشقانهدانلود بازی کم حجمدانلود آهنگ جدید امیر تتلواس ام اس های باحالاس ام اس طنزنرم افزار اندرویددانلود بازی اندرویددانلود بازی اندروید با لینک مستقیم
big best model