تبلیغات ثابت

تبلیغات

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان و علی نجات داغت نبینم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان و علی نجات به نام داغت نبینم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان و علی نجات به نام داغت نبینم

( موزیک : حامد پهلان )
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Hamed Pahlan Ft. Ali Nejat – Daghet Nabinam

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Hamed Pahlan Ft. Ali Nejat – Daghet Nabinam

——————————-

متن آهنگ حامد پهلان و علی نجات به نام داغت نبینم

——————————-

حامد پهلان

لجو لج بازی نکن … با دلوم بازی نکن

لجو لج بازی نکن … با دلوم بازی نکن

با دلوم بازی نکن مو یکم دیوونمو … یهو دیدی اومدم شیشه تونو میشکونمو

مو یکم روانیمو یه کاری دست تو میدم … اگه هر کاری کنی محاله مو کم بیاروم

مو داغت نبینوم تو عشق آخرینوم …شب و روز کنار.تو به عشق تو میشینوم

مو داغت نبینوم تو عشق آخرینوم …شب و روز کنار تو به عشق تو میشینوم

علی نجات

آره بیا حالا همه دستا بالا … آره همه دستا بالا

من تو رو دوست دارم  …خانمی بلا

عشق من تویی … موهات رنگ طلا

دختربندر دختری به خوشگلیت … هیجا ندیدم

آره من هیجا ندیدم … اخه تو فرشته ای

آره  من هیجا ندیدم

حامد پهلان

خیلی وقته که دارم سنگ میزنوم به شیشتون … اونجوری نیگا نوکون دارم میشوم دل نگرون

مو یکم روانیمو یه کاری دست تو میدم … اگه هر کاری کنی محاله مو کم بیاروم

مو داغت نبینوم تو عشق آخرینوم …شب و روز کنار تو به عشق تو میشینوم

مو داغت نبینوم تو عشق آخرینوم …شب و روز کنار تو به عشق تو میشینوم

علی نجات

جون من بمیرم برات … قربون اون خندهات

تا اخر میمونم باهات … بخوای میشم دوماد بابات

دختر بندر  …مو فقط تو رو میخوام

میدونی عشق منی  … تو رو میخوام

آره تو قلب منی … همه جون و همه زندگیم تویی

آخه تو عشق منی

حامد پهلان

مو داغت نبینوم تو عشق آخرینوم …شب و روز کنار تو به عشق تو میشینوم

مو داغت نبینوم تو عشق آخرینوم …شب و روز کنار تو به عشق تو میشینوم



 

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات
ابر برچسب ها :
دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلودفیت و فاندانلود فیلمفیلمدانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدیددانلود برنامهدانلود نرم افزاردانلود اپلیکیشنسرگرمیاس ام اساس ام اس های جدیداس ام اس خنده داردانلود بازی رایانهدانلود بازی کامپیوتردانلود برنامه اندرویددانلود اهنگ ایرانیطنزدانلود آلبوم جدیداس ام اس های زیبااس ام اس عاشقانهدانلود بازی کم حجمدانلود آهنگ جدید امیر تتلواس ام اس های باحالاس ام اس طنزنرم افزار اندرویددانلود بازی اندرویددانلود بازی اندروید با لینک مستقیم
big best model