تبلیغات ثابت

تبلیغات

دانلود آهنگ جدید امین فیاض هشتمین ستاره

دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام هشتمین ستاره با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

AminFayyaz2 دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام هشتمین ستاره

(به مناسبت ولادت امام رضا علیه السلام )

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Amin Fayyaz – Hashtomin Setare

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Amin Fayyaz – Hashtomin Setare

——————————-

متن آهنگ امین فیاض به نام هشتمین ستاره

دلم هوای مشهد و رضا رو کرده

دلم هوای مشهد و رضا رو کرده

دلم هوای اون همه صفا رو کرده

دلم هوای اون همه صفا رو کرده

دلم هوای گنبد طلات و کرده

دلم هوای مهربونیات و کرده

دلم هوای مهربونیات و کرده

امام رضا ، امام رضا ، امام رضا ، امام رضا

امام رضا ، امام رضا ، امام رضا ، امام رضا

غرق گناهم امدم ردم نکردی بازم ردم نکردی

با دست خالی امدم دستم و رد نکردی دستم و رد نکردی

غرق گناهم آفا جون بده پناهم آقا جون

می خوام بیام زیارتت حرفایی دارم آقا جون

غرق گناهم آفا جون بده پناهم آقا جون

می خوام بیام زیارتت حرفایی دارم آقا جون

میشه که ضامنم بشی پیش خدا امام رضا

بگی که زائر منه اونو ببخش خدا

میشه که ضامنم بشی پیش خدا امام رضا

بگی که زائر منه اونو ببخش خدا

میشه که ضامنم بشی پیش خدا امام رضا

بگی که زائر منه اونو ببخش خدا

بگی که زائر منه اونو ببخش خدا

غرق گناهم آفا جون بده پناهم آقا جون

می خوام بیام زیارتت حرفایی دارم آقا جون

امام رضا ، امام رضا ، امام رضا ، امام رضا

امام رضا ، امام رضا ، امام رضا ، امام رضا

——————————————-



 

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات
ابر برچسب ها :
دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلودفیت و فاندانلود فیلمفیلمدانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدیددانلود برنامهدانلود نرم افزاردانلود اپلیکیشنسرگرمیاس ام اساس ام اس های جدیداس ام اس خنده داردانلود بازی رایانهدانلود بازی کامپیوتردانلود برنامه اندرویددانلود اهنگ ایرانیطنزدانلود آلبوم جدیداس ام اس های زیبااس ام اس عاشقانهدانلود بازی کم حجمدانلود آهنگ جدید امیر تتلواس ام اس های باحالاس ام اس طنزنرم افزار اندرویددانلود بازی اندرویددانلود بازی اندروید با لینک مستقیم
big best model