تبلیغات ثابت

تبلیغات

دانلود آهنگ جدید افشین آذری منو نبخش

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام منو نبخش با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید افشین آذری

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Afshin Azari – Mano Nabakhsh

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Afshin Azari – Mano Nabakhsh

——————————-

اگه یبار دیگه ناراحتت کردم و رفتم … منو نبخش

اگه یبار دیگه من به تو بد کردمو رفتم … منو نبخش

منو.نبخش … اگه یه لحظه هم تنهات بذارم

منو نبخش … اگه بازم واسه تو کم بذارم

نبخش … نبخش … نبخش

بیا این منو این غرور من … بزن و بشکن و تلافی بکن

بیا این منو این دل عاشقم … هر کاری.دوس داری باهاش بکن

فقط جون هرکسی که دوسش داری … ایندفه پشتمو خالی نکن

بیا این منو این غرور من … بزن و بشکن و تلافی بکن

بیا این منو این دل عاشقم … هر کاری دوس داری باهاش بکن

فقط جون هرکسی که دوسش داری … ایندفه پشتمو خالی نکن

اگه یبار دیگه بدون تو نفس کشیدم … منو نبخش

اگه یبار دیگه از عشقمون پا پس کشیدم … منو نبخش

منو نبخش … اگه بازم دله تو رو شکستم

منو ببخش … اگه ایندفه به تو دل نبستم

نبخش … نبخش … نبخش

بیا این منو این غرور من … بزن و بشکن و تلافی بکن

بیا این منو این دل عاشقم … هر کاری دوس داری باهاش بکن

فقط جون هرکسی که دوسش داری … ایندفه پشتمو خالی نکن

بیا این منو این غرور من … بزن و بشکن و تلافی بکن

بیا این منو این دل عاشقم … هر کاری دوس داری باهاش بکن

فقط جون هرکسی که دوسش داری … ایندفه پشتمو خالی نکن

منو نبخش … اگه یه لحظه هم تنهات بذارم

منو نبخش … اگه بازم واسه تو کم بذارم

نبخش … نبخش … نبخش



 

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات
ابر برچسب ها :
دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلودفیت و فاندانلود فیلمفیلمدانلود فیلم ایرانیدانلود فیلم جدیددانلود برنامهدانلود نرم افزاردانلود اپلیکیشنسرگرمیاس ام اساس ام اس های جدیداس ام اس خنده داردانلود بازی رایانهدانلود بازی کامپیوتردانلود برنامه اندرویددانلود اهنگ ایرانیطنزدانلود آلبوم جدیداس ام اس های زیبااس ام اس عاشقانهدانلود بازی کم حجمدانلود آهنگ جدید امیر تتلواس ام اس های باحالاس ام اس طنزنرم افزار اندرویددانلود بازی اندرویددانلود بازی اندروید با لینک مستقیم
big best model